Stil de viață

Show_simboules
Stil de viață

10 sfaturi pentru...a rămâne mereu tineri!

Cucerirea tinereții veșnice a fost dintotdeauna o dorință fierbinte a omului. Medicul împotriva îmbătrânirii, Dimitrios Emm. Sykianakis, ne oferă sfaturi valoroase, care ne vor ajuta să ne menținem sănătatea și să îmbătrânim frumos!  Îngrijiți-vă corpul...este singurul loc unde veți locui pentru totdeauna!

1. Dieta
Evitați consumul sporit de zahăr, care face pielea să își piardă elasticitatea, consumul mare de băuturi alcoolice, care deshidratează corpul și dăunează ficatului și inimii, reduceți sarea deoarece crește tensiunea arterială și acționează negativ asupra metabolismului osos. De asemenea, reduceți consumul grăsimilor saturate, care  întăresc arterele, dar și al carbohidraților în exces: consumul sporit de carbohidrați poate deteriora fibrele de colagen și pielea.

2. Apa, sursă de viață
Apa este cel mai important element pentru susținerea vieții, deoarece transportă toate elementele nutritive și oxigenul în sânge, acționând ca "lubrifiant" pentru buna funcționare a articulațiilor, hidratează pielea și țesuturile, detoxifică organismul, reglează temperatura corpului și ajută la prevenirea constipației. Pentru a satisface nevoile organismului dumneavoastră, consumați zilnic aproximativ 1,5-2 litri de lichide.

3. Exercițiul fizic
Este o reînnoire biologică unică pentru organism. Puneți-vă încălțămintea pentru sport și ridicați-vă de pe canapea! Veți obține claritate mentală, sănătatea psihică, niveluri mai bune ale colesterolului și ale tensiunii arteriale. Exercițiul fizic ajută și la reglarea zaharului din sânge, la prevenire și reabilitarea bolilor cardiace, îmbunătățește somnul și conferă o stare de bine.

4.  Soarele
Expunerea pielii la soare activează producerea vitaminei D, care are multe și importante beneficii asupra sănătății: protejează împotriva diabetului zaharat de tip 2, stimulează absorbția calciului, întărește sistemul imunitar și îmbunătățește sistemul cardiovascular. Prin urmare, expunerea cu măsură la razele solare este foarte importantă. Cu toate acestea, expunerea excesivă la soare poate crea probleme ale pielii și fotoîmbătrânire intensă. "Totul cu măsură" deci, după cum am învățat de la grecii antici, și crema de protecție solară la îndemână!

5. Reducerea stresului
Stresul, la niveluri normale, este un mecanism înnăscut sănătos, care are ca scop supraviețuirea individului. Începe însă să devină o problemă atunci când există la un nivel ridicat și pentru perioade lungi de timp.
Pentru a reduce stresul, introduceți în viața dumneavoastră  exercițiul fizic și gândirea pozitivă, învățațați să gestionați corect timpul, evitați alcoolul, asigurați-vă că dormiți suficient și învățați să folosiți tehnici de relaxare și de respirație corectă.

6. Alcoolul
"Vinul înveselește inima", iar studiile științifice confirmă acest lucru! Consumul zilnic de 1-2 pahare de vin (preferabil roșu), ajută la reducerea tensiunii arteriale, întărește sistemul cardiovascular și ajută la prevenirea anumitor tipuri de cancer. În schimb, consumul excesiv poate avea efecte devastatoare.

7.  Lăsați-vă de fumat!
Oprind fumatul, crește speranța de viață , scăzând în același timp șansele de producere a evenimentelor cardiovasculare (cu aproximativ 50%), a accidentelor vasculare cerebrale și a cancerului pulmonar. În paralel, se reduc respirația urât mirositoare, tusea, arsurile stomacale și dispneea. Pielea devine mai fină, mai tânără și mai luminosă, vi se vor îmbunătăți simțul mirosului și al gustului, randamentul în muncă și cel sexual.

8.  Somnul
Somnul  bun are efecte benefice asupra inimii, stimulează memoria și ajută la menținerea greutății corporale. De asemenea, reduce stresul, îmbunătățește capacitatea de învățare și de muncă, performanțele sportive și crește longevitatea.

9. Viața sexuală
Viața sexuala activă, dincolo de plăcerea pe care ne-o oferă, contribuie în mod semnificativ și la longevitate, deoarece elimină stresul, întărește sistemul imunitar și asigură un somn mai bun. Pe de altă parte constituie și o ... gimnastică plăcută!

10. Minte sănătoasă
Fără memorie și logică, învățarea ar fi imposibilă, trecutul inexistent, prezentul neclar și viitorul incert. Pentru a vă menține sănătatea mentală, socializați și cultivați-vă.  Duceți-vă, de exemplu,la un cinematograf sau la teatru, citiți  cărți, ziare și reviste. "Gimnastică" bună pentru memorie este considerată învățarea unei limbi străine sau a unui instrument muzical.

 

 

Info box

Dimitrios Emm. Sykianakis,

Medic împotriva îmbătrânirii

Thetis 10 & Mihalakopoulou, Ilisia, Atena

tel 210 7227046 - 210 7227049

e-mail: info@wellaging.gr

  • Subiecte relative